Plain Jane

Hejsan alla :)
Måndag hos mig, kanske e det hos er med ? :bigeyes:
Skolan var rätt okej idag, hade spanska prov, gick bra för mig tror jag :D
Hoppas iallafall på ett G, eftersom jag svarade på alla frågor och kunde det mesta.
Så sitter o slö tittar på Plain Jane, tycker det är helt okej, dock så förstår jag att hon Jane vill hjälpa unga tjejer med självförtroendet, men att ändra deras stil tycker jag e konstigt, bara för att dom ändrar sig till "damer" betyder ju inte det att dom kommer sluta gilla tex, fotboll kanske ?
Ska leta efter mitt SO mapp och plugga lite :)
Men har träning ikväll så kommer kanske ett inlägg ikväll, om jag inte e för trött ! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0