Sorry för den dåliga updateringen ...

Men har inte haft tid eller ork att blogga , så fick bli en liten paus igår ;)
Men Zemone fyller idag så jag, Hanna, Matilda, o Felicia va hos henne o kollade på film, vi gjorde annat med, som jag tyvärr inte vill skriva på bloggen för att det skulle stanna mellan oss ;) (och nej, vi söp inte, vi har kul utan alkohol ;) )
Så vi sov över där tillsidag, så kom hem för en timme sen eller något .
Ska fixa mig, äta sen dra på innebandy !

Ojj ., juste , hade match igår och vi slog trosa med 4-3, ett lag som hade inte förlorat någon gång förutom mot oss nu då :D
Fan så skönt.
Men nu ska jag gå´, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0