Ny duschad !

Sådär ja nu duschad :)
Träningarna gick bra , jag gör ju med flicklaget som ligger en serie under oss för att jag ska få spela som utespelare eftersom jag bara står i mål . Efter det hade mitt lag träning , skit bra tyckte jag !
Tagga nu till match , Lördag klockan HALV 10 !!
Åhh palla :P

Men som sagt är ny duschad och smörjde även in mig :)


På bilden ser ni det jag använder !
Först sunsilks schampoo , Med Rita , Sen tar jag hårinåackningen , den gröna Hair repair , Låter det sitta i i 5-10 minuter , då tar jag tvålen , Dove fresh med grapefrukt , och sen balsam efter (i håret) Samma där , med Rita .
Sen smörjer jag in mig med Bodu butter jordgubb :)

Det var allt , nu ska jag läsa bloggarna sen sova , godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0