Oj oJ oj OJ !

Hejsan alla läsare :)
Blev lite dålig bloggning igår och idag :p
Men vi förlorade med 5-3 på matchen , vi kunde lika gärna vinna , aja vi tar trosa på deras hemmaplan ;)
Sen igår när jag kom hem var jag skit sur (Dålig förlorare har vi här) så tjurade hela dan tills vi hade ätit på kina resauangen här :) Skit gott var det iallafall :thumbup:
Sen idag åkte vi iväg i morse för att köpa hår färg :)
Mamma slingade och jag färgade svart/mörk brunt . tyckte det blev fett bra , tycker själv att jag passar i svart hår en brunt och blondt :D
Sen kom Matilda hit så vi va en liten stund , sen drog hon till sin mormor för dom skulle äta middag hos henne , men hon kommer snart och då ska vi kolla på Harry Potter. Dödsrelikerna del 2 :D
Hoppas den e bra , med tanke på att det är sista filmen , lite synd tycker jag , för jag tycker att harry potter e bäst !
aja nu ska ni inte få höra på vad jag tycker eller inte :) ska spela sims
Ha en bra söndag nu alla :D



Sorry för kvalitén , men ni får bättre bilder sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0