Segt det går......

Shit :o
Har inte gjort ett inlägg på typ 100000 år ;o
Aja , har väll gjort annat antagligen , eftersom jag inte bloggat ;)
Lovade ju att fixa i bloggen , men jag har tagit over 100 bilder och tyckte ingen blev bra , så har denna så länge !
Ska väll snart baka bullar :love:
Vi ska fika på matten imorn :thumbup:
Sen efter det får vi väll se vad som händer ? Kanske fixar bilder till headern ? eller , om jag orkar det vill säga :D
Sen tror jag att jag fixar allt i helgen , ska vara borta på lördag så kommer kanske göra det på kvällen/natten , samtidigt som de ska jag tvinga Felicia att skypa med mig :D
Fast nu börjar dette inlägg bli tråkigt , så hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0