Vad är det som börjar med P och slutar på orn ? .............. POPCORN :D

Erkänn , min rubrik är ju den bästa någonsin ;)

Hejsan alla läsare :)
Har fixat en ny headern , den förra (doch hade jag den bara i typ en vecka) var lite konstig tyckte jag , så gjorde en helt ny :D
Hoppas ni gillar den ?
Har iallafall vart i E-tuna och shoppat ;) handlade skal till min nya mobil , ojdå , kom på att jag inte har berättat men jag har fått en ny mobil som julklapp . En samsung galaxy 2S , skit bra :) Så köpte ett svart silikonskal till den sen handlade jag även paket till Matilda , för hon fyller imorn :)
Sen handlade jag lite mer saker , dock inte till mig själv.....
Men nu ska jag dra , herrå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0