OMG !? imorn är det jul ? ;o

okej , jag tror alla vet att det är julafton imorn, själv har jag ingen speciell känsla ?
Men den kommer komma senare och då kommer jag hoppa av glädje :D

Haha , var så jävla trött igår så orkade inte starta datan , så gick och la mig direkt :)
men ett leénde på läpparna med , DJURGÅRDEN krossade AIK med 3-2 !!!!!!!!!!!!
WIIIIIIIIE !

Men men , ska stå på ica och packa varor mellan 2-4 kul -.- ne me vi får pengar till laget och det kan ju behövas ;)
Sen efter det ska jag städa mitt rum , gjorde det i söndags men det har blivit stökigt igen ?!
Måste vara någon liten tomte som stökar till , för det kan absolut inte vara jag (a)
Men vi hörs :)



:love:


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Djurgården! <3

2011-12-23 @ 15:02:14
URL: http://jennifermsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0