Nu e det klart

Hejsan alla !
Nu äntligen e det klart , blev faktist nöjd ! ;)
Har ju lödsen ordskyddat min blogg för jag inte vill att någon skulle kolla i förväg, men ändå vare några som kom på lösenet :o
Aja , ska berätta lite snabbt vad som har hänt under de senaste dagarna , skola , prov , och vanliga saker :D
Igår öppnade netto i flen så vi gick dit innan gympan , typ alla köpte godig utom jag :) I bught kakoooor :love:
sen ikväll så äre ju vinteryran , eller det började klockan 3 men det var inte så intressant , för klockan 9 är disco/dans typ , så ska bara gå på det :D palla va på det innan :)
aja vi hörs kanske innan jag åker , annars hörs vi imorn , har då match ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0