Svar på frågestunden !

1. Läser du alla bloggar du bevakar eller bevakar du dom bara?
Svar: Jag läser alla bloggar, men om tex en har gjort 20 inlägg kanske jag inte läser alla, men jag läser dom :)

2. Kan du skriva 10 låtar du gillar ?
Svar: Boys boys boys - Lady Gaga
Rolling in the depe- Adele
Someone like you- Adele
Mange bjuder- MangeMakers
Pocket full of sunshine- the hit co (?)
Africa- E-type
Angels Crying- E-type
När jag går ner- Norlie &KKV
Ai se eu te pego- Michael Telo
Gasolina- Daddy Yanke

3. Vad andvänder du för smink dagligen?
Svar: Först sån där som täcker finnar/utslag , puder , vit ögonskugga , sen blå ögonskugga i vid kanten sen under lite , och mascara :)

4.Har du varit utomlands?
Svar: Japp

5. Vart vill du bo, asså utomlands?
Svar:  hmm... många ställen , men Usa , Spanien , Thiland , Kina o Australien :)

6.Vilket e ditt favorit godis/snacks?
Svar: Chips :P

7.Vilka bloggar följer du?
Svar: Kissie , Foki , Kenza , sen mina kompisar o dom som jag följer via bloglovin :)

8. Vilka filmer gillar du ? (typ 10 stycken)
Svar: Bring it on , Easy A , hipp hipp hora , 14 suger ,Hatchico - a dogs story , Jag saknar dig , Titanic ! :love: , She´s the man , Bad Teacher o white chicks :)

9.Har du någon dålig ovana?
Svar: Bita på naglarna -.-

10. Äru en nattuggla eller en morgonuggla?
Svar: nattuggla ;)

11. Vad gör du när du inte e i skolan , tränar eller e med kompisar?
Svar: e med familijen , fixar o dånar ;)

12. Hur kom det säg att du började spela innebandy?
Svar: Mammas kompis ringde till mamma för att snacka lite , sen typ frågade hon om jag ville börja spela innebandy , och jag sa ju ja , sen blev det så ;)

13. Vad brukar ni göra om du e med kompisar?
Svar: Fota , kolla på film , va på stan , dampa lös , haha olika på vilken person det e .

14.Kissie eller Foki?
Svar: Foki ♥

15.Glass eller godis?
Svar: Godis ;)

16.Serie eller film?
Svar: Både och :p

17.Fest där ingen dansar eller där alla dansar?
Svar: ALLA DANSAR !

18.Kan du göra steg för steg hur du sminkar dig? asså med bilder
Svar: Ja , det kan jag väll :)

19.Vilka serier följer du?
Just nu , inga ;)

20.Vad är din favorit affär?
Svar: Gina , HM , bik bok :)

21. Vill du gifta dig?
Svar: Vrf inte ?

22. Vill du ha barn?
Svar: Absolut !

23. Skriv 5 viktiga saker du tycker att din kille ska vara.
Svar: Snäll , hjälpsam , romantisk , rolig och att man ska kunna lita på den ;)

24. kan du visa hur ditt rum ser ut?
Svar: Kan jag väll göra , men måste någ städa först ;p


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Ja man blir ju så fruktansvärt trött på såna :)

2012-01-15 @ 15:25:28
URL: http://klaraochjag.blogg.se/
Postat av: Sandra Törn [TÄVLING I BLOGGEN]

Hej!



Nu är en ny vinnare av veckans blogg dragen. Kika in för att se om det blev du! Om du inte vann denna gång så kan du anmäla dig till nästa veckas dragning direkt! :) Tack för att du var med och tävlade!



Många kramar /Sandra

http://sandratorn.se

2012-01-15 @ 17:37:25
URL: http://sandratorn.se

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0