Godmorgon :)

Hihi , nu går inte mina ögon i kors iallafall :)
Sov nämligen tilll 1 , undra när jag kommer somna ikväll ?
Iallafalla , ska berätta om helgen eftersom jag har haft usel uppdatering !

Fredag: Drog ju somsagt till gårn , först kollade jag o Denise på när Eldin , Haris , o typ ibro o några fler som spelade fifa , sen drog Denise därifrån :( asså från rummet , inte gårn , så hon dissade ju mig , Men då var Matida så snäll så vi kollade på dom , sen flummade vi runt i rummet :p
Sen blev det skit tråkigt för "discot" som skulle va så roligt va ju inte det ett dug , så drog hem :P
Somnade ganska tidigt.

Lördag: Vaknade o sen hade jag ju match mot nykvarn, vi vann med 6-2 :D
Efter det åkte jag vidare till vingåker för att kolla på när brorsan spelade sammandrag (3 matcher)
Men vi missade första , men andra blev det 19-0 till dom o andra vann dom med 20-2 :)
Sen åkte vi till donken , omnomnomm :D
Och efter det åkte vi hem för vi ska kolla på gladjartorerna !
Fyfan vad jag älskade det som barn , hade tillimed ett spel med det !

Och idag e det ju Söndag  , och inget har ju hänt änsålänge :P
Ska väll kolla på en film , började med en i fredags men pallade inte se klart den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0