Länkbyten ? :)

Tjena alla ! :)
Torsdag här , elle det är väll torsdag hos alla ? ^^
Skolan var helt okej , det är ju bara imorn som e kvar sen e det ju höstlov :)
Ska chilla somfan !
Har träning ikväll , och det är fys så kommer nog ett inlägg senare :D

Ska köra länkbyten , ni kommenterar att ni vill bli länkade , så gör jag ett inlägg med alla imorn , så om ni inte hinner kommentera innan kommer ni inte med ;)

Sen när jag har länkat er ska ni göra det på eran blogg :)

Hejdå :D

Saknar det blonda :( men det blev så jävla slitet av att färga och sen platta jag ju varje dag :P


Kommentarer
Postat av: Malin

jag vill :)

2011-10-27 @ 21:23:23
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0