Julklappar + vad jag gjort :D

hej hej alla !
har inte bloggat på några dagar , men det e för att jag har haft full rulle med julen :)
Jag ska berätta vad som har hänt , men jag börjar med julklapparna som jag fick :)



+ 2 ansiktmasker till , en lika dan tröja fast grå (den vita) , nagellacks fexering , pengar , presentkort , lock/krus/platång , smycken , filmer , byxor , underkläder , smink :)

ja ungefär allt detta :)

Men nu till vad jag har gjort , lite viktiga saker :)

Julafton : kusinerna kom , roger , morbor , firade jul :thumbup:

Juldagen : firade mamma som fyllede igår , andra morbror kom , lite julklappar då med .

Annandag jul: chillade :)

Dagen efter det : kollade på hockey , DJURGÅRDEN - Linköping , 3-1 :) åkte till kusinerna och bytte julklappar o sov där

O dagen efter det : åkte till bus o lek (typ bussfabriken) va där , åkte hem , chillade :)

Idag : varit i e-tuna och köpt nya kökstolar , o en ny soffa :D

Det var någ det viktigaste , men nu ska jag sova !
Så godnatt :D


Kommentarer
Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: okej lägger till dig nu oxå :D



Kolla in den här länken så finns det bättre beskrivning :)

http://www.designadinblogg.se/category/bloggdesign/blogg-esse/text-typsnitt/



2011-12-29 @ 13:00:41
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0