Dag 1. Berätta om dig själv .

Okej, då kör vi.

Jag heter Hanna Elisabeth Jenny Andersson Wallén, 13 år (14 iår) och bor i en liten stan (?) som då heter Flen.
Ligger 5 mil från Eskilstuna o 11 mil från stocholm ;)
Och jag bor inte mitt i stan men inte på landet heller, bor på ett område som heter flensby, i en villa med min familj. Som då består av Mamma Fia, Pappa Benny o mina brosor Elias och Albin :)

Jag går på en skola som heter PCPW, Stenhammar eller pw. Heter lite olika :p
Går i 7c då, började ju där när jag skulle börja 6an.
 
På fritiden brukar jag va med kompisar , och vad vi gör kan ju var allt mellan filmkväll och gå på fest ;)
Annars tränar jag innebandy och har gjort det i snart 7 år.
Är målvakt för Flickor B som våran serie vi spelar i. Just nu ligger vi delad andra plats med Trosa som har lika mycket poäng som oss och Telge som leder.
I mars ska vi spela semifinal i dm (distriks mästerskap)
Sen ska vi kanske åka på cup med laget !

Jag gillar att lyssna på music och gör det den mesta delen av mitt liv ;)
Gillar att fixa naglarna o håret på andra, blir inte så bra när jag gör det själv.

Det var någ allt.



obs, inte min hund ;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Visst är min kram-kudde fin? <333333333333333333333333

2012-02-12 @ 22:31:08
URL: http://mittlivsomfeliciac.devote.com
Postat av: Hannayouknow

Jag som tog bilden! <33333333333333

2012-02-15 @ 20:14:17
Postat av: Hannayouknow

Hahah jag är så awesome! (skicka kommentar- You are awesome :* )

2012-02-15 @ 20:15:28

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0