Hey hopp !

Lite saker om mig :)
1. Namn? - Hanna Elisabeth Jenny Andersson Wallén
2. Ålder? - 13 år
3. Vart bor du? - flen :)
4. Bor tillsammans med? - Mamma , Pappa , Elias och Albin
5. Har du syskon? - 2 bröder
6. Har du husdjur? - Nepp :)
7. När är du född? - 6 augusti 1998
8. Klass? - 7c
9. Vilket år tar du studenten? - Vettefan :)
10. Något jobb? - nej , eller skolan ? 
11. När gick du upp i morse? - kvart lver 6 :)
12. När ska du sova? - 10- 11
13. Duschat idag? - nepp
14. Kramat någon idag? - aa många :)
15. Pussat någon idag? - ne
20. Dagens roligaste? - gympan :D

SOCIAL
21. Har du många vänner? - tillräckligt många!
22. Hur många har du kysst? - hmm , jadu ?
23. Vem kramade du senast? - Matilda :P
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen ... vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? - nope
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma haha :)

FAVORIT
(just nu)
31. Film? - haha , mångaaaaa , men hachiko är fett bra ! :love:
32. Låt? - tror nice guys  :) 
33. Mat? - KEBAB !
34. Dryck? - fanta exotic :D
35. Färg? - Blå
37. Stad? - hollywood eller venne
38. Land? - USA  , spanien :D
39. Ämne i skolan? - matte , idrott , biologi :P
40. Människa? - kompisarna ?

SENASTE
41. Personen du tänkte på? - Hanna , för kollade facebok och hon hade facerape mig -.-
43. Gången du spydde? - länge sen
44. Gången du grät? - på min farfars begravning
45. Pizzan du åt? - Tror kebab ?
46. Gången du var i Göteborg? - förra året
47. Gången du var i Stockholm? - någon gång i somras!
49. Gången du var hög? - beror på hög på vadå?

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - HUND !
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på vad , men båda funkar :D
54. Tvspel eller datorspel? - tv-spel
55. Singel eller upptagen? - både och
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - inget av dom! 
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad helt klart!
59. Big Brother eller Paradise hotel? - venne , tror big brother
60. Blont eller svart hår? - vill ha svart hår igen , men blondt funkade tills utväxten kom ;)
61. Har du blåa ögon eller bruna? - alla möjliga , ne men det skiftar mellan grön blå och grå :o
62. Choklad eller lakrits? - djungelvrål !
63. Göteborg eller Stockholm? - gbg , snyggast killar :D
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Cocacola eller fanta? - fanta ecotic
66. Pizza eller kebab? - KEEEEEEEEEBAB!
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - gillar båda lika mycket!
69. Leva eller dö? - leva 
70. Personer du älskar? - riktigt många!
71. Personer du hatar? -tar inte upp några namn.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars period? - haha va?
74. Glassar du ätit på en dag? - 6 tror jag, haha!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - venneh
76. Gånger du haft minnesluckor? - jag vet inte? 
77. Gånger du varit hög? - alltid
78. Personer du saknar just nu? - mina kompisar!
79. Gånger ditt hjärta brustit? - venneh

VEM
80. Vill du kyssa nu? - jadu ? kan du klura ut :D
81. Ska du träffa imorgon? - alla i skolan , sen innebandy laget ;)
82. Sjöng du senast för? - hanna , skendije :)
83. Hade du senast en msn-konversation med? - tror det va abbe :D
84. Spelade du tvspel med senast? - mig själv :(
85. Vill du ta med på resa nu? - Matilda och Hanna
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - idioter
87. Förtjänar att dö? - ingen 
88. Är söt? - måååånga!
89. Vill du sova bredvid med i natt? -  venneh

VAD
90. Gör dig glad? - min klass, alla kompisar!
91. Gör dig ledsen? - venneh
92. Vill du helst göra nu? - shoppa
93. Önskar du att du slapp göra? - venneh
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - långt tills jag fyller , en en iphone :)
96. Längtar du till? - olika saker
97. Tycker du om dina betyg? - har inga betyg, men mina omdömnen är as bra , enligt min mentor :D
98. Ångrar du i ditt liv? - venneh
99. Är det bästa som hänt dig? - träffa mina närmaste vänner , som matilda , hanna  , abbe, jonte mm.
100. Dagens sötnos? jag ^^ ne men venne :P


Lite om mig , kommer någ fler sånna här :D

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

kul lista :)

2011-10-28 @ 13:57:02
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0