God kväll :)

Tjabaaaa :)
Sitter och lyssnar på music , good as it gets- Cody simpson :)
Har presic keeeekat pizza , hemmagjord :p
Mums juh :D
Ska strax gå upp till familjen och vara sociala med dom ;)
Funderar om jag ska kolla på harry potter dödsrelikerna del 2 ikväll/natt , och äta min B&J :love:
Aja ni får ett inlägg senare , om jag inte somnar ^^

Aa juste , ville bara påpeka att Patricias nya desgin/header är grymt snygg :)
Ni som inte läsre henne tycker jag ju att ni kan följa henne :D

Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Såg gott med pizza :D

2011-11-02 @ 08:34:58
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0