Designen/ Headern ser ut som den gör :(

Godmorgon :)
Ja, som rubriken säger , designen och headern ser ut som en vanligt som alla kan ha som har blogg.se :O
Men jag ska ta bilder idag , så ska jag försöka fixa headern/designen idag , om jag hinner , annars blir det inte förräns nästa vecka , för imorn kommer mina kusiner , och ska vara med Matilda med :)
Sen kommer min farbror och hans fru hit , så kommer inte bli så kycket bloggande , tyvärr .
Men ni får klara er med kanske ett inlägg om dagen ?
Det är ju i bara några dagar , sen blir det som vanligt :)
Nu ska jag fixa med sen ta bilder till headern
Hare gött :D



En bild , som blondiieeee :D


Kommentarer
Postat av: Kashma Izat

Jag har nu utsett 8 st vinnare! Kolla in här om du var en av dom som vann! :D http://kashmaizat.com/2011/october/utlottning-av-5-bloggar.html#comment



Pusshej!

2011-11-02 @ 12:57:26
URL: http://kashmaizat.com

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0