JULLOV !!!!! :D

Hej alla !
Klockan är nu 11 och jag har precis fått jullov , eller fick det 10 ;)
Så nu blir det massa paket , god mat , kompisar , chilla , och massor med myyys !
Aja , ska berätta vad som händer idag , först typ nu ska jag sova i en timme , sen ska jag fixa mig för klockan 2 ska jag till Matilda som fyller , ska hjälpa henne att baka och så ;)
Sen kommer hennes släkt , äta , sen vet jag inte vad som händer mer idag :)
Ska någ kolla på filmer inatt , eftersom jag e en nattuggla .
Men vi hörs ikväll , tror inte jag hinner med ett inlägg när jag e hos Matilda !
Hejdå



snygga matilda ..... :love:


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Visst skulle vi kunna göra det men om jag följer någon så här vill jag gärna att man kommenterar hos varandra ibland. Själva inläggen och läser alltså. För följer jag någon kommenterar jag ibland och läser och vill gärna att den andra gör det också :).

2011-12-21 @ 12:40:42
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0