dag 2

Dag 1 - 10 saker om mig själv.
Dag 2 - 10 saker jag tycker om.
Dag 3 - 10 saker jag ogillar.
Dag 4 - 10 favoritplagg.
Dag 5 - 10 viktiga personer.
Dag 6 - 10 saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 7 - 10 av mina favoritlåter.
Dag 8 - 10 saker jag inte kan leva utan.
Dag 9 - 10 sätt att vinna mitt hjärta.
Dag 10 - 10 bilder jag tycker om

dag 2 - 10 saker jag tycker om :)

1. Innebandy


2. Kompisar (både gammla o nya bilder)


Matilda

Jonte

abbe (leker cool)

Felicia

3. Musik !


4. Ben&Jerry´s :love:



5. fixa andra :)

6. festa (utan att dricka)

7. Fanta exotic :love:

8. sova

9. SKRATTA !!!

10.  FAMILIJEN !!!!!! :love: :love:



Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Lägger till dig :-) . Antar att de är denna adress? Du hade lämnat en annan i min blogg :-)

2011-12-21 @ 20:51:08
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0