Söndag :)

Hej hej :)
Ni kanske undrar vrf jag inte bloggat ?
Men min bror hade match igår, sen orkade jag inte ens sätta på datan. Och idag drog vi till Södertelje och kollade på Damlaget som körde en viktig match, och dom vann den, så är väll stolt Flenare nu :thumbup:
Så moffade donken efter, taggar ju till beach 2012 ;)
Och nu ska min bror få duscha eftersom han har haft träning, sen ska ja kolla om den finns någon varmvatten kvar, för då blire duscha, fixa naglarna and so !
Sen kolla på big brother, om jag hinner. Fast inte så kul när Hannah Widersteth lämnade, men får heja på Sipan, så skön kille ;)
Vem är eran favorit i big brother ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0