Tips för er som vill ha längre o starkare naglar !

Nu kommer mitt första tips här i bloggen !

Alla tjejer vill väll ha längre o starkare naglar ?
Innan jullovet så tipsade en i min klass mig om dette nagelolja som gör så det växer fortare. Och även blir starkare , trodde inte själv på det förräns jag köpte en flaska och testade :)
Och jar är väldigt nöjd med det ;)

Denna grej heter myrrolja , finns på kicks , och vi här i flen har ju ett smink o nagel gång så den finns där med :)
Kommer tyvärr inte igåg vad den kostade :(
Så ni kan ju ta på er nagelacket , vänta tills det torkar , sen ta på oljan , ta det ungäfär 2-3 gånger om dan ;)
Obs , det tar rätt så lång tid inan oljan torkar , så håll inte på med något som gör så naglarna kommer mot något :)

Det var tipset för denna gång :)




Första e google bild , andra tog jag själv .

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

Hej fina du! Har precis publicerat en novell som jag har skrivit. Har länge inte velat publicera den på grund av olika anledningar men tog i alla fall mod till mig att göra det. Skulle betyda jätte mycket om du ville läsa den och säga vad du tycker :)

http://adelinanorstroms.blogg.se/2012/january/utkast-jan-17-2012.html#comment

2012-01-17 @ 21:29:47
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0