jahapp , vad ska jag göra nu då ?

Har skit tråkigt .... några tips på vad jag kan göra ? :)
Okej , klockan e 11 så det kanske e dags för o sova , för om 2 dagar e det skola ! :D
Längtar lite efter det , få träffa alla kompisar :)
Har inte träffat frugan sen skolan (Felicia) , men lektiornerna kan dom ta bort ;)
Fast dom e ju bra , om man vill ha jobba altså , men vrf måste det vara så tråkigt ?
Haha , ojdå , sitter o skriver massa onödigt om skolan , så säger hejdå nu :)
Hejdå !

En liten fråga till er läsare : Vilka e era favorit filmer ?
Vill ha något o kolla på framöver :)


Kommentarer
Postat av: Amanda - Flickan med svagt hjärta

Kom in och berätta vad du vill att jag ska skriva i min blogg.



Just nu handlar det om mitt liv, hur det är att leva med hjärtsvikt. Har precis fått en pacemaker inopererad så det skriver jag också om.



Fick en dotter i november, så det finns bilder på henne också såklart. Hon gjorde mitt liv värt att leva, hon får mig att kämpa.



Så, har du nå bra förslag på vad jag ska skriva om?



Kraam.

2012-01-09 @ 01:01:49
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0