Seg på att städa , är fan jag ;)

Japp , som rubriken säger :p
Jag haar städat i mer en en timma :o , men är fortfarande inte kvar , har precis moppat och dammsugit , ska väntat tills vattnet torkar , så damsuger jag igen och moppar igen :)
Sen har jag skrivbordet , fönstren , sängen , soffan och spegeln kvar :tired:
Fubderar på att äta något nu , men är inte speciellt hungrig.

Och jag tycker fortfarande att ni ska kommentera mera , blir mycket roligare , och ni kommer få svar , det får ni alltid , kanske e eran blogg eller i ett inlägg och det är en fråga många har undrat :)

hejdå ;)


alla har väll varit små ? :)


Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

sv: okej tack för din åsikt :)

2011-11-01 @ 14:29:23
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Postat av: Patricia Önnerdal

- Haha nja asso 1 mål liksom och sen var jag inte med på 1a matchen som vi spelade :D ska nog börja dansa ist :D

2011-11-01 @ 14:31:48
URL: http://onnerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0