Men åhhh !

Kul att man gjorde ett inlägg igår men att det försvan , hade liksom skrivit vad jag gjort i helgen och allt ! ÅHH ! :mad:

Hejsan alla :)
har haft det skiiiiit kul i skolan :)
eller inte -.-
brandalarmet gick pgr av att några labbade då det började brinna (?)
Fick håltimme sen så slutade halv 3 , tidigt enligt mig , med tankte på att vi slutar 30 över tre imorn , onsdag och torsdag , fast juste :bigeyes: har studiedag imorn , blir att plugga spanska , so och chilla :P
Passade ju bra att jag precis (aa eller i helgen) skulle kolla på titanic , men har inte kunnat för vill inte vara uppe sent , så ska kolla på den ikväll efter träningen :D
Hmm, undra hur mycket jag kommer gråta till den :question:
sen kanske träffa någon imorn , om jag pallar det .
Men aja , nog om mitt tjat , så vi hörs sen :D

Skulle bli skit glad om några kunde länka min blogg osv , har knappt några läsare eftersom jag gjorde en ny blogg för den andra dog ut :( så om någon kunde länka mig så kan ju jag också vara snäll att länka den ? Skicka en kommentar , puss :* ♥



Snygging , OFC !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0