It´s friday friday ....

Tja ! :)
Sitter just nu i mitt lilla rum och lyssnar på music , Skrillex ofc ;D
Har precis keeekat bullarna som blev kvar från skolan , eller a min mamma och mina bröder åt också .
Sen ikväll så ska jag till gårn för att min lilla kompis Felicia ska sjunga , hade ändå gått för att vara social :p
Men men , hon ska sjunga someone like you med adele :D Hoppas hon inte failar nu xd för då kommer jag asgarva och skriva allt på fejjan , bara för skojsskull , haahah , taskig vän jag är tänkte ni väll ? I just kidding ;)
Skulle aldrig göra så mot någon ;o
Ha-ha , men nu ska ni inte få höra på mitt babbel , så nu får ha det bra tills ikväll iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0