God kväääääl alla :)

Tjenare alla !
Hoppas erna kväll vad bra , min vad bra , men jag gick inte till gårn , åkte och kolla på damlaget istället när dom hade match ;)
Dom vann iallafall , sen åkte jag hem och kollade på det sista av idol , MOA och ROBIN kommer till final (enligt mig)
har alltid tyck moa vart grym men ikväll visade robin att hann var bra :love:
Väntar på att utröstingen ska börja sen ska jag någ talkaa skype med Felicia , vi ska ju också va imorn :P
Men men , nu går jag upp till dom andra och e social till dom går och lägger sig , så sitter jag uppe ett litet tag till .
Ni får ha det så bra , obs: Ni får gärna sprida min blogg , säg till så kan jag göra ett inlägg om eran ifall ni gör en om min blogg ? Så vrf inte passa på nu när ni har chansen ! ;D
Herrå , eller a  vi hörs väll om jag inte somnar :tired:

HEJDÅ :DDDDDDDDDDDD


miss my hair :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0