Bad uppdate :(

Som rubriken säger , dålig uppdate , men det är smällar man får ta ;)
Har nämligen vart mef Felicia , senare komm Matilda också :D
Men först gick jag och mötte Felicia så när vi kom hem till mig spela vi monopol i över 4 timmar :o
VI kunde spelat längre för ingen vann men vi pallade inte de , så vi kollar på filmen Jag saknar dig , tycker fortfarande att den e fett bra , en av dom bästa svenska filmer :love:
Lyssnar just nu på turn the tide (cilla tunrs) låten nu , grym låt måste jag säga :D
men iallafall , Matilda kom vid typ halv 6 , vi kollade på tv sen åkte Felicia hem för hon skulle äta , så stannade Matilda tills typ halv 10 då hon åkte hem efter det ;)
´Kollar just nu också på filmen som e på 4an , fast det e reklman nu så hinner göra ett inlägg nu :D
Så säger godnatt nu för ska sova sen , har match imorn :D
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0