Torsdag :)

Hej hej :)
Klockan är nu tyå halv ett och jag har inte gjort ett skit idag .
Har bara sovit (hihi) sen gjort mat till familjen , och nu ska jag med mamma till sopptippen för vi ska slänga ett par saker :)
Sen ikväll kommer min morbror Roger och stannar här till Jul antar jag , så kanske blir lite dålig bloggning när han e här , men kanske hinner skriva några med mobilen , men först måste vi öppna upp mitt simkort -.- tele2 stängde ner mitt kontaktkort för jag ska få abonnemang , men dom skickade inte med något kort ! :mad:
Sen ikväll kanske ett tips kommer , vad det blir får ni ta reda på då ;)

Hejdå !


sötaste ungen :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0