Ops....

Hej alla !
Lite bad upptade :s
Sorry för det , men har faktist gjort annat tex , i torsdag var jag med Felicia , vi hade skit roligt , även fast hon e trög som fan ! :D
Senare gick vi till gårn och chillade livet där tsm med några !
Sen e fredags chillade jag ensam hemma , sen igår var jag med Matilda , vi var med mina kusiner Elina o Milla för dom var här för att pappa fyllde i fredags ;)
Sen idag har jag städat mitt rum och kollade även på innebandy , ovanligt va ? ;)
Sen följde jag med mamma till lager för att handla lite , handla julklappar till mina kusiner och även Felicia :P
Vi hörs !

Felicia i framtiden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0