Lär känna mig med dessa :D

Dag 1 - 10 saker om mig själv.
Dag 2 - 10 saker jag tycker om.
Dag 3 - 10 saker jag ogillar.
Dag 4 - 10 favoritplagg.
Dag 5 - 10 viktiga personer.
Dag 6 - 10 saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 7 - 10 av mina favoritlåter.
Dag 8 - 10 saker jag inte kan leva utan.
Dag 9 - 10 sätt att vinna mitt hjärta.
Dag 10 - 10 bilder jag tycker om

Dag 1 - 10 saker om dig själv :)

1. Jag spelar innebandy .


2. Jag gillar att sova , me ändå är jag uppe sent ! :o


3. Jag älskar filmer , komedi , skräck , drama , sorliga :)

4. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande .

5. Jag gillar att festa , då man dansar mest , innte super :P

6. JAG VILL BLI CHEERLEADER !






Detta 5 filmer är bring it on , som jag nämt många gånger i bloggen , så är detta mina favoriter , eller jag har fler , men alla dom hära 5 filmer handlar om cheerleadning , och det bästa är ju att en film handlar om en sak ,  medans de andra om en annan , och det är ju aldrig samma personer heller ;)

7. Bästa ämne i skolan är matte , biologi , fysik , gympa :)

8. Jag älskar min familj :love:

9. Skrattar åt det mesta :D

10. jag skiter ifall låten e gammal , för den väcker många minnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter ? :):
lika lat som jag ? :p

E-mail: (våran hemlighet)

din blogg ? (om du nu har en) :

Och vad har du på hjärtat ? :):

Trackback
RSS 2.0